بدترین نوع چاقی، تجمع چربی در شکم و پهلوهه است. به همین دلیل هم بسیاری از افراد پس از مشاهده میزان چربی جمع شده در این نواحی، بدنبال لاغری سریع شکم و پهلو هستند.

در ادامه همین مطلب قصد داریم تا راهکارهایی عملی را برایتان بازگو کنیم تا بتوانید در کمترین زمان ممکن، چربی این نواحی را از بین برده و بدنی خوش فرم و ایده‌آل داشته باشید. البته داشتن استمرار در رعایت این نکات بسیار ساده، بسیار اهمیت دارد.

لاغری سریع و بدون بازگشت شکم و پهلو

با تغییر سبک زندگی‌ روزانه ما، احتمال دچار شدن به انواع مدل‌های چاقی افزایش یافته است. از سوی دیگر یکی از موارد بسیار مشهور این روزهاف داشتن بدنی خوش فرم و البته لاغر است.

جدا از مضراتی که چاقی برای سلامت جسمی و روانی ما دارد، وجود چربی زیاد زیر پوست، سرعت پیری پوست ما را افزایش داده و امکان کاهش چربی را افزایش می‌دهد.

گزینه‌های مختلفی طی سال‌های اخیر برای داشتن تناسب اندام و کوچک کردن شکم ارائه شده است که یکی از آنها عمل‌های جراحی محسوب می‌شود. با وجود اینکه این جراحی‌ها به سرعت سبب تناسب اندام می‌شوند، ممکن است آسیب‌های جدی را برای بدن به همراه داشته باشند.

راه‌های مختلفی برای کاهش چربی بدن، مخصوصا شکم و پهلوها وجود دارد، اما ترفندهایی که در ادامه به شما می‌آموزیم، بهترین راه برای لاغری سریع شکم و پهلو هستند.

ترفندهای لاغری سریع شکم و پهلو

البته که سلامتی مهم‌تر از فرم اندام است اما اگر کمی با خودمان رو راست باشیم، پی می‌بریم که هیچوقت پیروی از روند تغذیه‌ای سالم به نسبت نیازهای بدن، در کنار فعالیت بدنی روزانه که کیفیت عمر را افزایش می‌دهد، چربی شکمی را ایجاد نمی‌کند.

بهتر است قبل از اعتماد به رژیم‌های کوتاه مدت که قول کاهش وزن در بازه زمانی کوتاه را می‌دهند، از راهکارهایی که در این متن برای کوچک کردن شکم ارائه شده است کمک گرفت.

1. قندهای سالم استفاده کنید.
برخلاف باور عمومی مردم، بدترین موادی که باعث افزایش وزن می‌شود، خوراکی های چرب نیستند!(البته این مواد نیز مضرات خود را دارند.) بلکه قندهای مصنوعی بدترین نوع چاق کننده‌ها در دنیا هستند.
اگر می‌خواهید به بهترین روش، وزن خود را کاهش دهید، توصیه ابتدایی و مهم ما، حذف قندهای مصنوعی همچون شکر، قند و … و جایگزین قندهای طبیعی است. در نظر داشته باشید که در مصرف میزان قندهای طبیعی نیز باید اعتدال را رعایت نمایید.

اگر از بزرگ بودن شکم خود ناراحت هستید باید با زیاده روی در مصرف شیرینی‌جات، کیک خامه‌ای، نوشابه‌های قندی و گازدار و همینطور انواع آبنبات‌ها، خداحافظی کنید.

در این خوراکی‌ها میزان بسیار زیادی قند مصنوعی وجود دارد که از مصرف مستقیم قند نیز خطرناک‌تر هستند!

2. میزان مصرف پروتئین خود را افزایش دهید.
بدن ما برای پروتئین سازی و همچنین کاهش چربی، نیاز به پروتئین دارد. از سویی این ماده در بدن ما تولید نمی‌شود و باید تمام آن را بصورت خوراکی بدست آوریم. به همین دلیل رعایت رژیم غذایی، بسیار حائز اهمیت است.
همچنین هنگامی که بدن ما شروع به کاهش وزن می‌کند، امکان دارد بجای چربی سوزی به پروتئین سوزی و کاهش پروتئین روی آورد، در این مرحله باید تلاش کنید تا با مصرف مکمل‌های گیاهی، از پروتئین سوزی جلوگیری نموده و با از بین بردن چربی، وزن بدن‌تان را کاهش دهید.
✨ چربی سوز قوی: کپسول لاغری جی سی 60عددی
برای دیدن اطلاعات محصول، برروی تصویر بزنید.

 

همچنین باید در کنار مصرف مکمل‌های گیاهی، تلاش کنید تا مقدار کافی پروتئین را با مصرف خوراکی‌های سالم و کم‌چرب، به بدن خود برسانید. توصیه می‌شود برای دریافت پروتئین بدن خود موادغذایی همچون تخم مرغ آبپز (سفیده تخم مرغ)، انواع غذاهای دریایی، حبوبات و گوشت قرمز و یا سفید را مصرف نمایید.

3. بیشتر سبزیجات میل کنید.

بطور کلی، مصرف سبزیجات باعث لاغری سریع شکم و پهلو می‌شود. سبزیجات بدلیل ساختار خود، میزان آب زیادی را درون خود دارند. شما با خوردن سبزیجات، بخش اعظمی از حجم معده خود را پُر می‌کنید و بدن شما احساس سیری می‌کند.

 

 

یکی دیگر از تاثیرات فوق العاده سبزیجات، کمک به هضم راحت غذا در دستگاه گوارش ما می‌باشد. مصرف سبزیجات با تسریع و تسهیل روند هضم غذا، به ما کمک می‌کند تا در هنگام هضم غذا، چربی‌سوزی بیشتری انجام شود.

جالب است بدانید که مصرف روزانه سبزیجات بطور کامل یبوست را درمان و از بین خواهد برد.

4. برنامه و ساعت غذایی داشته باشید.

بدن ما بطور شدید به داشتن برنامه و رتین روزانه علاقه دارد. اگر شما روزانه یک برنامه منسجم برای تغذیه خود داشته باشید، به مرور بدن‌تان آمادگی بیشتری در مواجه با چالش‌ها خواهد داشت.

قطعا شما هم در طی روز احساس خستگی می‌کنیدو یا در ساعاتی حتی دوست دارد کمی چُرت بزنید. با رعایت رژیم غذایی و تعادل در زمان مصرف مواد غذایی، می‌توانید علاوه بر افزایش انرژی روزانه خود، میزان تمرکز خودتان را نیز افزایش دهید.

 

 

سعی کنید وعده صبحانه را همیشه قبل از ساعت 9 صبح و وعده شام را همیشه قبل از ساعت 211 میل نمایید. بهتر است برای وعده شام، از موادغذایی چرب استفاده نکنید و به اصطلاح این وعده را “سبک” میل نمایید.

توصیه ما برای وعده شام مصرف سالاد سبزیجات و میوه است. ترکیب میوه‌های بهاری با کاهو و کلم، می‌تواند یک شام ساده و در عین حال مقوی برای بدن شما باشد.

استمرار، رمز موفقیت

تمامی پیشنهادهای فوق هنگامی عملی خواهند شد که شما بتوانید بصورت مستمر و دائم آنهارا رعایت بکنید. اگر تازه کار هستید و تاکنون رژیم غذای به خصوصی نگرفته اید و یا از آخرین رژیم غذایی شما زمان بسیار زیادی می‌گذرد، توصیه می‌کنیم در ابتدا با رعایت رژیم غذایی خود، به خودتان استراحت بدهید و یا جایزه‌ای برای خود اختصاص دهید.

 

✨ هدیه‌ای خوشمزه و سالم: پودر لاغرکننده و چربی سوز جلبک و بلوبری
برای مشاهده محصول، روی تصویر بزنید.

 

شما همچنین می‌توانید بطور همیشگی از کارشناسان ما در مجموعه آمیلی کمک بگیرید.

 

مشاهده تمامی محصولات لاغری اصل آمیلی

هم اکنون با کارشناسان ما در اینستاگرام ارتباط بگیرید!

همچنین می‌توانید با شماره ۰۹۳۷۳۵۱۹۷۰۹ در واتساپ نیز ارتباط برقرار کنید.